امروزه یکی از نکات بسیاز مهم در یک کسب و کار فروش می باشد.
در حقیقت باید این را باور کنیم که دیگر قطعا تولید به معنای فقط تولید یک محصول نیست. می بایستی حتما بین جنس تولید شده و بازار و نوع فروش آن محصول ارتباطات درست برقرار شود.
حال نگاهی به بازار مصرف لیوان های دوجداره می کنیم .امروز محصولات دوجداره در دنیا به سرعت از نظر تنوع و کیفیت رو به گسترش هستند و می توان برند detpak رو به عنوان یکی از موفق ترین این شرکت ها نام برد.

 در برخی از کافه های لوکس شهرهای بزرگ از نمونه های وارداتی محصولات دت پک استفاده می شود که می توان 5% سهم بازار را تقریبا به آنها اختصاص داد.

95% لیوان های دوجداره مصرفی در کشور تولید داخل هستند.

در ایران نیز شرکت های محدودی اقدام به تولید محصولات دوجداره کردند و در حال حاضر اصلا از بابت تعداد تولید کنندگان این بازار اشباع نمی باشد.بلکه می توان گفت این محصول با توجه به رشد بازار های مصرف به تولید کنندگان بیشتری نیز نیاز دارد.
از شهرهای پر مصرف کشور می توان به ترتیب تهران - مشهد - شیراز - اصفهان - تبریز - اهواز - کرمان و الباقی شهرهای بزرگ را نام برد.

مصرف کننده های رو به افزایش
این روزها در هر کوچه و خیابانی شاهد افتتاح کافه های جدیدی هستیم.با توجه به اینکه مصرف کننده اصلی این محصولات کافی شاپ ها می باشند بازار مصرفی این کالا از حیث سبک زندگی مردم و گسترش فروش کافی شاپ ها بسیار رو به رشد می باشد.
یکیار نکاتی که فروش این کالا را با حاشیه سود مناسب تضمین میکند نقش جاپ اختصاصی بر روی محصولات جهت ارائه به کافه ها می باشد.
یعنی راحت ترین راه فروش این کالا مراجعه و ارتباط با کافی شاپ ها و آبمیوه بستنی فروشی ها می باشد و با درج لوگو ونام تجاری آنها بر روی محصولات فروش خود را تضمین می کنید.

بازار بنکداری را با قیمت قبضه کنید!
همه ما میدانیم در بازار عمده فروشی یا بنکداری (همه شهرهای بزرگ بازار فروش یکبار مصرف دارند) مهم ترین پارامتر قیمت فروش میباشد. با توجه به کم بودن تعداد تولید کنندگان به سادگی با ارائه قیمت رقابتی میتوانید سهم بازار خود را بدست بیاورید.